Gwarancja

Sklep glidesoul.pl (Prosurf Paweł Giżowski) udziela 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie nowe produkty zakupione w naszym sklepie.

  • okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu.
  • sklep glidesoul.pl udziela gwarancji wyłącznie na wady fabryczne produktów.
  • glidesoul.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wadliwego towaru.
  • sklep glidesoul.pl nie ma obowiązku dostarczenia zastępczego sprzętu na czas rozpatrywania reklamacji.
  • w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep glidesoul.pl naprawi wadliwy produkt, lub jeśli będzie to niemożliwe lub uzna za stosowne wymieni towar na nowy lub zwróci płatność.
  • w sytuacji braku identycznego towaru glidesoul.pl może zaproponować inny (podobny) produkt lub zwrot płatności.

Gwarancja na produkty zakupione w sklepie glidesoul.pl (Prosurf Paweł Giżowski) nie obejmuje między innymi:

  • używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi lub niewłaściwej eksploatacji.
  • uszkodzeń wynikłych z uderzeń innych niż o wodę, w tym plażę, kamienie, drzewa inne przedmioty.
  • używania produktu w celach komercyjnych jak: szkolenia, wypożyczanie sprzętu i inne, lub związanych z prowadzoną działalnością np. użyczania na wyciągu wakeboardowym.
  • sprzętu rentalowego.
  • zniszczeń wynikających z eksploatacji.
  • w przypadku jakichkolwiek modyfikacji produktu.
  • gwarancja nie obejmuje produktów zakupionych na firmę i/lub na fakturę firmową.