Gwarancja
Sklep glidesoul.pl (Prosurf Paweł Giżowski) udziela 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie nowe produkty zakupione w naszym sklepie.
- okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu.
- sklep glidesoul.pl udziela gwarancji wyłącznie na wady fabryczne produktów.
- glidesoul.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wadliwego towaru.
- sklep glidesoul.pl nie ma obowiązku dostarczenia zastępczego sprzętu na czas rozpatrywania reklamacji.
- w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep glidesoul.pl naprawi wadliwy produkt, lub jeśli będzie to niemożliwe lub uzna za stosowne wymieni towar na nowy lub zwróci płatność.
- w sytuacji braku identycznego towaru glidesoul.pl może zaproponować inny (podobny) produkt lub zwrot płatności.
Gwarancja na produkty zakupione w sklepie glidesoul.pl (Prosurf Paweł Giżowski) nie obejmuje między innymi:
- używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi lub niewłaściwej eksploatacji.
- uszkodzeń wynikłych z uderzeń innych niż o wodę, w tym plażę, kamienie, drzewa inne przedmioty.
- używania produktu w celach komercyjnych jak: szkolenia, wypożyczanie sprzętu i inne, lub związanych z prowadzoną działalnością np. użyczania na wyciągu wakeboardowym.
- sprzętu rentalowego.
- zniszczeń wynikających z eksploatacji.
- w przypadku jakichkolwiek modyfikacji produktu.
- gwarancja nie obejmuje produktów zakupionych na firmę i/lub na fakturę firmową.
z siedzibą na ul.Solec 81b lok. A-66 w Warszawie.
NIP 952-193-90-26 REGON: 140013741
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
Oprogramowanie: Shopomat.pl