Jak złożyć reklamację?
Sami pływamy i wiemy jak bardzo wszystkim zależy aby nie tracić czasu na wodzie, szczególnie w przypadku awarii sprzętu! Od czasu zgłoszenia reklamacji nasz producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, niemniej postaramy się skontaktować z Państwem już w ciągu 3-4 dni. Niestety w niektórych przypadkach, szczególnie w środku sezonu czekamy nieco dłużej na odpowiedź, na co niestety nie mamy wpływu.
Jak najlepiej zgłosić reklamację?
Najlepiej przesłać mailem następujące rzeczy:
- Opisać sytuację, w której doszło do uszkodzenia produktu.
- Przesłać zdjęcie ze zbliżeniem uszkodzenia oraz drugie zdjęcie z większej perspektywy.
- Przesłać zdjęcie numeru seryjnego (jeśli jest).
- Przesłać dowód zakupu, np. paragon.
Aby rozpatrzyć reklamację wystarczą nam na początku tylko informacje przesłane mailem. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie uznana będziemy prosili o przesłanie produktu celem jego weryfikacji a następnie producent zdecyduje czy produkt zostanie naprawiony czy będzie wymagał wymiany.
Adres do wysyłki produktów:
Prosurf Paweł Giżowski
Ul.Solec 81b lok.A-66
00-382 Warszawa
Polska
tel.: +48 510 070 090
e-mail: sklep@glidesoul.pl
z siedzibą na ul.Solec 81b lok. A-66 w Warszawie.
NIP 952-193-90-26 REGON: 140013741
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
Oprogramowanie: Shopomat.pl